Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
problem med utrustning?-UF
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 1018353"><p>Jo visst är det så, men man ska vara rädd om korsband/menisk, & även das Hufvud! De där första 2 har jag dragit efter div utmaningar av den egna personen (JAG). Det slutade med en 2-rakets-operation förra vår-vintern..</p><p></p><p>Men nog om min självömkan. Hörrödu, där har vi ju Affärsidén inramad & klar. Med Ski-Nanny (vilka florerat i Åre) i tankarna och som inspiration, skall ju ni erbjuda en typ av Coaching-tjänst fast på skidor. Dvs erbjuda kund typ av Runar Sörgard-verksamhet, fast till fjälls. Förutom ex. mogna Åre-bor med fradga i mungipan (som ropar hurra i kör, till allt som är nytt & ´utvecklande), så skall ni i huvudsak locka den breda massan till snön med terapeutiska & säreget stärkande möten. Där ingår alltså vanliga dödliga Svensson´s ("och det är ju inte Åre-bor".. ) som kan köpa eran tjänst. Innan dess har Ni skaffat Landstings-connections så att folk följaktligen kan stämpla sitt möte hos Er - på väg mot ett högkostnadskort. Och med det sagt har jag bara en sak att tillägga: Våga Vilja Vinna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 1018353"] Jo visst är det så, men man ska vara rädd om korsband/menisk, & även das Hufvud! De där första 2 har jag dragit efter div utmaningar av den egna personen (JAG). Det slutade med en 2-rakets-operation förra vår-vintern.. Men nog om min självömkan. Hörrödu, där har vi ju Affärsidén inramad & klar. Med Ski-Nanny (vilka florerat i Åre) i tankarna och som inspiration, skall ju ni erbjuda en typ av Coaching-tjänst fast på skidor. Dvs erbjuda kund typ av Runar Sörgard-verksamhet, fast till fjälls. Förutom ex. mogna Åre-bor med fradga i mungipan (som ropar hurra i kör, till allt som är nytt & ´utvecklande), så skall ni i huvudsak locka den breda massan till snön med terapeutiska & säreget stärkande möten. Där ingår alltså vanliga dödliga Svensson´s ("och det är ju inte Åre-bor".. ) som kan köpa eran tjänst. Innan dess har Ni skaffat Landstings-connections så att folk följaktligen kan stämpla sitt möte hos Er - på väg mot ett högkostnadskort. Och med det sagt har jag bara en sak att tillägga: Våga Vilja Vinna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
problem med utrustning?-UF
Tillbaka
Topp