Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Problem med vaden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="excellentswordfight" data-source="post: 849382" data-attributes="member: 112833"><p>MnO får man inte benhinneinflammation i benhinnorna? Alltså runt smalbenen och inte i vaden? Sen går väl det inte över efter några dager.</p><p>Jag har har samma problem (har också haft det i flera år ovsett pjäxor). Snackade med en sjukgymnast om det å han sa iaf att stretcha, masera och värma upp innan och efter åkning var det som gäller. Det lär bero på att man spänner foten på något dåligt sätt när man åker så att muskeln blir överansträngd.</p><p>Kan booster strap vara en lösningen på problemet? Funderar på att köpa och prova om det hjälper ( tycker iof att mina pjäxor sitter tight).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="excellentswordfight, post: 849382, member: 112833"] MnO får man inte benhinneinflammation i benhinnorna? Alltså runt smalbenen och inte i vaden? Sen går väl det inte över efter några dager. Jag har har samma problem (har också haft det i flera år ovsett pjäxor). Snackade med en sjukgymnast om det å han sa iaf att stretcha, masera och värma upp innan och efter åkning var det som gäller. Det lär bero på att man spänner foten på något dåligt sätt när man åker så att muskeln blir överansträngd. Kan booster strap vara en lösningen på problemet? Funderar på att köpa och prova om det hjälper ( tycker iof att mina pjäxor sitter tight). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Problem med vaden
Tillbaka
Topp