Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem vid val av allmoutain-skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="olofom" data-source="post: 583648" data-attributes="member: 83179"><p>Jag måste börja med att tacka för det mest seriösa och bästa svar jag någonsin fått på något forum! Hur du kan, i ett foruminlägg, skriva bättre information om skidorna än i de recensioner som jag läst går utöver min fattningsförmåga!</p><p></p><p>Tyvärr så hade du mest bra saker att säga om dem allihopa, vilket inte gör valet lättare, men det kanske får mitt val att dra lite mer åt Dynastar Mythic Rider, då det låter som den "roligaste" skidan. Jag vill ha bra pistegenskaper, men är ändå sugen på någonting mer lekfullt är GS:9an.</p><p></p><p>Jag är dock osäker på vilken längd jag bör ha på denna typ av skida (Mythic). Den finns i 178 och 184 och jag tror båda skulle passa mig bra (184cm ca 83kg). Jag är van vid 180 på mina GS:9 och har haft det i många år, men bör denna typ av skida vara längre eller kortare? Jag vet vad det innebär med längden, men antar att det är olika för olika typer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olofom, post: 583648, member: 83179"] Jag måste börja med att tacka för det mest seriösa och bästa svar jag någonsin fått på något forum! Hur du kan, i ett foruminlägg, skriva bättre information om skidorna än i de recensioner som jag läst går utöver min fattningsförmåga! Tyvärr så hade du mest bra saker att säga om dem allihopa, vilket inte gör valet lättare, men det kanske får mitt val att dra lite mer åt Dynastar Mythic Rider, då det låter som den "roligaste" skidan. Jag vill ha bra pistegenskaper, men är ändå sugen på någonting mer lekfullt är GS:9an. Jag är dock osäker på vilken längd jag bör ha på denna typ av skida (Mythic). Den finns i 178 och 184 och jag tror båda skulle passa mig bra (184cm ca 83kg). Jag är van vid 180 på mina GS:9 och har haft det i många år, men bör denna typ av skida vara längre eller kortare? Jag vet vad det innebär med längden, men antar att det är olika för olika typer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem vid val av allmoutain-skidor
Tillbaka
Topp