Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Problemfötter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erik_S" data-source="post: 34741" data-attributes="member: 30796"><p>Tjena,</p><p>jag också grymt breda fötter och köpte nyligen ett par nordica W8, och dom är så gott som det bredaste som finns. Jag var tvungen att bulba ena pjäxan på grund av en halux knöl på insidan på vänstra foten. Men jag måste säga att jag trivs hur bra som helst med dom pjäxorna, köpte dom på alpingaraget, dom kan sina saker. hoppas du hittar ett bra alternativ nu bara, men om du vill ha breda och sköna pjäxor så kör på nordica W8.</p><p></p><p>MvH Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erik_S, post: 34741, member: 30796"] Tjena, jag också grymt breda fötter och köpte nyligen ett par nordica W8, och dom är så gott som det bredaste som finns. Jag var tvungen att bulba ena pjäxan på grund av en halux knöl på insidan på vänstra foten. Men jag måste säga att jag trivs hur bra som helst med dom pjäxorna, köpte dom på alpingaraget, dom kan sina saker. hoppas du hittar ett bra alternativ nu bara, men om du vill ha breda och sköna pjäxor så kör på nordica W8. MvH Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Problemfötter
Tillbaka
Topp