Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Problemfötter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yitz" data-source="post: 34742" data-attributes="member: 17209"><p>Känner igen problemen...</p><p>Var på Adams i gbg före jul, dom ritade av mina fötter och konstaterade att jag hade ordentliga simfötter... jag blev rekommenderad Nordica W8 för de var dom bredaste.. köpte dem.. och jag är inte nöjd.. </p><p>Trots att dom tryckte dem mycket blev det inte bra.. åkte 5 dagar över jul, och det gick knappt att åka med dem.. Det kan hända att de kan vidgas ytterligare iofs.. Det klämde på både in & yttersida på båda skorna.. fötterna domnade bort efter ett tag...</p><p></p><p>Frågan är vad är skillnaden med Strolz ?</p><p>Det är väl bara innerskon man formgjuter, och skalet borde ha samma problem som en annan vanlig pjäxa eller ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yitz, post: 34742, member: 17209"] Känner igen problemen... Var på Adams i gbg före jul, dom ritade av mina fötter och konstaterade att jag hade ordentliga simfötter... jag blev rekommenderad Nordica W8 för de var dom bredaste.. köpte dem.. och jag är inte nöjd.. Trots att dom tryckte dem mycket blev det inte bra.. åkte 5 dagar över jul, och det gick knappt att åka med dem.. Det kan hända att de kan vidgas ytterligare iofs.. Det klämde på både in & yttersida på båda skorna.. fötterna domnade bort efter ett tag... Frågan är vad är skillnaden med Strolz ? Det är väl bara innerskon man formgjuter, och skalet borde ha samma problem som en annan vanlig pjäxa eller ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Problemfötter
Tillbaka
Topp