Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Profilbild
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 909234" data-attributes="member: 45951"><p>Jag undrar också vad jag har missat. Jag känner mej gammal, som att jag inte hänger med längre. Därmed inte sagt att jag erkänner att det är Dr. Zipe goggles jag har på bilden. Men det är långt ifrån omöjligt. Jag vet faktiskt inte. Helt ärligt. Det var så längesedan. Förlåt. Det var inte bara jag. Det såg ut så när jag kom. Ursäkta, jag var full.</p><p></p><p>Det ligger nämligen till som följer;</p><p>Goggles är, som så mycket annat, förbrukningsvaror. De går sönder i väskor, de går sönder i pisten, de går sönder i offpisten (de få gånger jag faktiskt vågar mej ut där), de går sönder på afterskiin (De få gånger jag faktiskt vågar mej dit har jag alltid goggles nära till hands. Bakom mina goggles kan jag vara mej själv.)</p><p></p><p>Jag har ungefär samma inställning till inköp av Goggles som jag har till sprit. Jag pallar inte att gå runt och leta efter det perfekta det, eller den perfekta den. Jag vet ungefär vad som passar mig under olika förhållanden, finns det så tar jag det. Men nöden har ingen lag och ibland får man helt enkelt taga vad man hava och vad som erbjuds. Jag har hellre någon sorts sprit än ingen alls. Vilket går att applicera på goggles.</p><p></p><p>Jag kan heller inte säga att känt mej mer eller mindre missnöjd med någon sorts goggles. Mer kanske ett bakfullt val av sol-lins, när solen inte skiner och tvärtom. </p><p></p><p><strong>Så frågan kvarstår, vad är det som är skit med Dr. Zipe?</strong></p><p><strong>Följdfrågor:</strong>Vilka variabler utgör ett par bra goggles? </p><p>Får man ligga mer med ett par Oklaays?</p><p></p><p>Kan någon jävel reda ut detta!?</p><p></p><p>(fortfarande inte orolig)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 909234, member: 45951"] Jag undrar också vad jag har missat. Jag känner mej gammal, som att jag inte hänger med längre. Därmed inte sagt att jag erkänner att det är Dr. Zipe goggles jag har på bilden. Men det är långt ifrån omöjligt. Jag vet faktiskt inte. Helt ärligt. Det var så längesedan. Förlåt. Det var inte bara jag. Det såg ut så när jag kom. Ursäkta, jag var full. Det ligger nämligen till som följer; Goggles är, som så mycket annat, förbrukningsvaror. De går sönder i väskor, de går sönder i pisten, de går sönder i offpisten (de få gånger jag faktiskt vågar mej ut där), de går sönder på afterskiin (De få gånger jag faktiskt vågar mej dit har jag alltid goggles nära till hands. Bakom mina goggles kan jag vara mej själv.) Jag har ungefär samma inställning till inköp av Goggles som jag har till sprit. Jag pallar inte att gå runt och leta efter det perfekta det, eller den perfekta den. Jag vet ungefär vad som passar mig under olika förhållanden, finns det så tar jag det. Men nöden har ingen lag och ibland får man helt enkelt taga vad man hava och vad som erbjuds. Jag har hellre någon sorts sprit än ingen alls. Vilket går att applicera på goggles. Jag kan heller inte säga att känt mej mer eller mindre missnöjd med någon sorts goggles. Mer kanske ett bakfullt val av sol-lins, när solen inte skiner och tvärtom. [b]Så frågan kvarstår, vad är det som är skit med Dr. Zipe?[/b] [b]Följdfrågor:[/b]Vilka variabler utgör ett par bra goggles? Får man ligga mer med ett par Oklaays? Kan någon jävel reda ut detta!? (fortfarande inte orolig) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Profilbild
Tillbaka
Topp