Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Profilbild
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 909268" data-attributes="member: 45951"><p>Ah, men dåså - det var en subjektiv åsikt kring utseende och passform. Jag fick för mej att det var något mycket allvarligare än så, med tanke på ditt passionerade ogillande. Speciellt när det fick gehör från andra. Inbillade mig att plasten var radioaktiv eller att de tillverkades av utstötta dvägar i någon svettfabrik. Du drog ju ändå in hen fiktiv varm plats i din åsikt ovan.</p><p></p><p>Ett av kritierierna jag har när jag köper goggles är just passformen och hur väl de "gifter" sig med min hjälm så att säga. Plus även att linsen bör innhålla en, för väderleken, tillfredställande nyans av "brunt". </p><p></p><p>Resten skiter jag i. Jag är för gammal för att se cool ut. Plus aatt min min skäggväxt spelardet ingen roll hur mina goggles ser ut. Jag måste ändå snacka "dom" i säng så att säga. Möjligen kan jag tycka att "ju större desto bättre" skulle kunna vara applicerbart när det gäller goggles. Just för att minska igenkänningsfaktorn när jag tar av mej dom. Någonting som kan vara viktigt till exempel i de svenska fjällen där skåningar och danskar representerar ett frekvent oros- och irritationsmoment. </p><p></p><p>Vad gäller "förbrukningsvara", vad ska jag säga? Har du haft samma goggles sen 2004, så öppnar du ju upp med något man inte kan lämna ifred. Hur använder du din goggles? Hur åker du egentligen? När har du på dej dina goggles? Mina goggles dör av grenar, is, stavar och Fernet.</p><p></p><p>Hur länge har du haft dina skidor? Hur ser belagen ut? Hur länge har du haft dom? Jag blir orolig!</p><p></p><p>(ja, skidor är och förblir en förbrukingsvara)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 909268, member: 45951"] Ah, men dåså - det var en subjektiv åsikt kring utseende och passform. Jag fick för mej att det var något mycket allvarligare än så, med tanke på ditt passionerade ogillande. Speciellt när det fick gehör från andra. Inbillade mig att plasten var radioaktiv eller att de tillverkades av utstötta dvägar i någon svettfabrik. Du drog ju ändå in hen fiktiv varm plats i din åsikt ovan. Ett av kritierierna jag har när jag köper goggles är just passformen och hur väl de "gifter" sig med min hjälm så att säga. Plus även att linsen bör innhålla en, för väderleken, tillfredställande nyans av "brunt". Resten skiter jag i. Jag är för gammal för att se cool ut. Plus aatt min min skäggväxt spelardet ingen roll hur mina goggles ser ut. Jag måste ändå snacka "dom" i säng så att säga. Möjligen kan jag tycka att "ju större desto bättre" skulle kunna vara applicerbart när det gäller goggles. Just för att minska igenkänningsfaktorn när jag tar av mej dom. Någonting som kan vara viktigt till exempel i de svenska fjällen där skåningar och danskar representerar ett frekvent oros- och irritationsmoment. Vad gäller "förbrukningsvara", vad ska jag säga? Har du haft samma goggles sen 2004, så öppnar du ju upp med något man inte kan lämna ifred. Hur använder du din goggles? Hur åker du egentligen? När har du på dej dina goggles? Mina goggles dör av grenar, is, stavar och Fernet. Hur länge har du haft dina skidor? Hur ser belagen ut? Hur länge har du haft dom? Jag blir orolig! (ja, skidor är och förblir en förbrukingsvara) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Profilbild
Tillbaka
Topp