Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Profilbild
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stellan-is-on-fire" data-source="post: 909276" data-attributes="member: 72405"><p>skulle inte förvåna mig. angående dvärgarna ska dessa tydligen vara de bästa inom branchen, så lite blod svett och bajs skall de väl få stå ut med för att göra oss konsumenter nöjda. </p><p></p><p>huvudbonad likt en sjökapten, pipa och skepparkrans så kan du tryggt titulera dig som både cool och livserfaren. </p><p></p><p>fick dem någon gång i mellanstadiet, så du kan nog räkna mellan åren 2002-2004. typ. kom ihåg att jag hade dem i 6an i alla fall. nu vet jag inte riktigt när de började tillverkas, men någon gång därikring inhandlades de vet jag.</p><p></p><p>just nu åker jag uteslutande park, men har sedan ~2004 åkt de flesta former av åkning som ej kräver trikåer. </p><p></p><p>goggles har jag alltid på mig, kanske skuts de upp i pannan i liften för att undvika bajs-bränna, men annars är de alltid på. fernet är det bara jag själv som dör av. </p><p></p><p>min snowboard har jag haft sedan 2005 om jag inte minns fel, bidningarna längre än så (eller rättare sagt, båda delarna har används av min bror innan jag har tagit över dem), mest på grund av att jag inte orkar köpa en ny. en bataleon är alltid en bataleon liksom. belaget ser dock ut som ett lass skit, så glidet är likt snygga kvinnor från egland, obefintligt. detta kan höra ihop med att den vallats och slipats en gång sedan den inhandlades.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stellan-is-on-fire, post: 909276, member: 72405"] skulle inte förvåna mig. angående dvärgarna ska dessa tydligen vara de bästa inom branchen, så lite blod svett och bajs skall de väl få stå ut med för att göra oss konsumenter nöjda. huvudbonad likt en sjökapten, pipa och skepparkrans så kan du tryggt titulera dig som både cool och livserfaren. fick dem någon gång i mellanstadiet, så du kan nog räkna mellan åren 2002-2004. typ. kom ihåg att jag hade dem i 6an i alla fall. nu vet jag inte riktigt när de började tillverkas, men någon gång därikring inhandlades de vet jag. just nu åker jag uteslutande park, men har sedan ~2004 åkt de flesta former av åkning som ej kräver trikåer. goggles har jag alltid på mig, kanske skuts de upp i pannan i liften för att undvika bajs-bränna, men annars är de alltid på. fernet är det bara jag själv som dör av. min snowboard har jag haft sedan 2005 om jag inte minns fel, bidningarna längre än så (eller rättare sagt, båda delarna har används av min bror innan jag har tagit över dem), mest på grund av att jag inte orkar köpa en ny. en bataleon är alltid en bataleon liksom. belaget ser dock ut som ett lass skit, så glidet är likt snygga kvinnor från egland, obefintligt. detta kan höra ihop med att den vallats och slipats en gång sedan den inhandlades. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Profilbild
Tillbaka
Topp