Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
program för att få bilderna till datorn med canon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohanStahlberg" data-source="post: 384705" data-attributes="member: 34930"><p>Tjena Patrik!</p><p></p><p>Om du fotograferar i RAW så måste du ha en så kallad rawkonverterare för att ditt bildbehandlingsprogram ska kunna läsa filerna. Om du har PS CS3 så tror jag det tar Canon raw filer, men sen hur du gör vet jag ej.</p><p>Men Canon har ett superbra program som ska följa med kameran din, helt klart! Och det är gratis vid köp av kamera. Följde med till min Mark II N.</p><p></p><p>Kolla med dom där du köpte kameran, annars surfa in på canon.se och kolla där!</p><p></p><p>Dra iväg ett mail till mig om du ej får till det!</p><p></p><p>Mvh</p><p>Johan Ståhlberg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohanStahlberg, post: 384705, member: 34930"] Tjena Patrik! Om du fotograferar i RAW så måste du ha en så kallad rawkonverterare för att ditt bildbehandlingsprogram ska kunna läsa filerna. Om du har PS CS3 så tror jag det tar Canon raw filer, men sen hur du gör vet jag ej. Men Canon har ett superbra program som ska följa med kameran din, helt klart! Och det är gratis vid köp av kamera. Följde med till min Mark II N. Kolla med dom där du köpte kameran, annars surfa in på canon.se och kolla där! Dra iväg ett mail till mig om du ej får till det! Mvh Johan Ståhlberg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
program för att få bilderna till datorn med canon
Tillbaka
Topp