Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Project 100, ny mot gammal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robinw" data-source="post: 1140194" data-attributes="member: 148413"><p>Vilket fantastiskt svar! Tack!</p><p></p><p>Det som jag verkligen gillade med skidorna var greppet i pisten oavsett underlag i kombination med kontrollen genom uppkörda högar av lössnö. Jag började skratta efter bara några svängar och fortsatte jubla under de kommande åken. Blev helt enkelt på vansinnigt gott humör av att åka på dem! Dessutom blev jag en mycket bättre åkare bara av att byta skidor. Tyckte inte att de kändes ett dugg biffiga, men så är jag lång och väger uppåt 90 kg också. </p><p></p><p>Fick inte chansen att prova tillräckligt utanför pisten men de borde täcka mina behov, även om jag stör mig på att jag inte passade på att prova opinion också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robinw, post: 1140194, member: 148413"] Vilket fantastiskt svar! Tack! Det som jag verkligen gillade med skidorna var greppet i pisten oavsett underlag i kombination med kontrollen genom uppkörda högar av lössnö. Jag började skratta efter bara några svängar och fortsatte jubla under de kommande åken. Blev helt enkelt på vansinnigt gott humör av att åka på dem! Dessutom blev jag en mycket bättre åkare bara av att byta skidor. Tyckte inte att de kändes ett dugg biffiga, men så är jag lång och väger uppåt 90 kg också. Fick inte chansen att prova tillräckligt utanför pisten men de borde täcka mina behov, även om jag stör mig på att jag inte passade på att prova opinion också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Project 100, ny mot gammal
Tillbaka
Topp