Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Project 100 rätt skida för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Primary" data-source="post: 1047326" data-attributes="member: 133688"><p>Jag väger runt 78-80kg, men när jag testade P100 så kunde jag trycka på med hög fart och det blev lättare att carva, men kände också att man förlorade lite av åkningen då det gick "för fort", backen tog slut väldigt fort :P Så känns ändå som att jag klarar av att åka på skidan men att det inte passar min åkstil. Blir inte så mycket hårdsnö utan oftast är det rätt mjukt i backen eller offpist som gäller. </p><p></p><p>Men tror ni det skulle vara värt att åka på dem i vinter för att sedan sälja senare om jag inte gillar eller är det mer värt att sälja dem på en gång och köpa nya? </p><p>Kommer dom minska mycket i värde efter ca 2 veckors användande? </p><p>Och tror ni de kommer vara svår sålda pga designen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Primary, post: 1047326, member: 133688"] Jag väger runt 78-80kg, men när jag testade P100 så kunde jag trycka på med hög fart och det blev lättare att carva, men kände också att man förlorade lite av åkningen då det gick "för fort", backen tog slut väldigt fort :P Så känns ändå som att jag klarar av att åka på skidan men att det inte passar min åkstil. Blir inte så mycket hårdsnö utan oftast är det rätt mjukt i backen eller offpist som gäller. Men tror ni det skulle vara värt att åka på dem i vinter för att sedan sälja senare om jag inte gillar eller är det mer värt att sälja dem på en gång och köpa nya? Kommer dom minska mycket i värde efter ca 2 veckors användande? Och tror ni de kommer vara svår sålda pga designen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Project 100 rätt skida för mig?
Tillbaka
Topp