Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Project 90 VS Blizzard Brahma
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1099421" data-attributes="member: 29440"><p>Project 90 och Brahma är ju ganska olika skidor. Project 90 är ganska tung i tip och tail och stabil mer som ett lok som tuffar på i sitt spår och kräver en del av sin förare, samma med project 100.</p><p>Brahman är ju en mer lättåkt skida men jag tycker den är ganska tråkig och intetsägande.</p><p>Provåk definitivt båda innan du köper är min rekomendation.</p><p>Kan ju vara så att du har en helt annan uppfattning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1099421, member: 29440"] Project 90 och Brahma är ju ganska olika skidor. Project 90 är ganska tung i tip och tail och stabil mer som ett lok som tuffar på i sitt spår och kräver en del av sin förare, samma med project 100. Brahman är ju en mer lättåkt skida men jag tycker den är ganska tråkig och intetsägande. Provåk definitivt båda innan du köper är min rekomendation. Kan ju vara så att du har en helt annan uppfattning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Project 90 VS Blizzard Brahma
Tillbaka
Topp