Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Project 90 VS Blizzard Brahma
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1099429" data-attributes="member: 99032"><p>Tror du egentligen kan välja vilken som. Du skulle så klart känna skillnad på deras beteenden så frågan är vad du prioriterar? Kvickhet eller stabilitet? Brahma 173 skulle jag nog sätta i första rummet om du tror du mest kommer köra pist men vill prova på utanför. Vill du ha mer bärighet i löst skulle jag i första hand hellre gå upp i bredd än i längd. Siktar du mest på offpisten så är vä Bonafide 180 fina att växa in i men oddsen är låga att du inledningsvis upplever dem som sega/tröga.</p><p></p><p>Om jag var du skulle jag först välja Brahma 173 och spana efter ett par beg 105-110 breda 178-183 långa tip- och tailrockade alster som välkommet komplement!</p><p></p><p>Edit; som t.ex. dessa: www.freeride.se/admarket/ad.php?id=147111</p><p>Klockrent offpistkomplement!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1099429, member: 99032"] Tror du egentligen kan välja vilken som. Du skulle så klart känna skillnad på deras beteenden så frågan är vad du prioriterar? Kvickhet eller stabilitet? Brahma 173 skulle jag nog sätta i första rummet om du tror du mest kommer köra pist men vill prova på utanför. Vill du ha mer bärighet i löst skulle jag i första hand hellre gå upp i bredd än i längd. Siktar du mest på offpisten så är vä Bonafide 180 fina att växa in i men oddsen är låga att du inledningsvis upplever dem som sega/tröga. Om jag var du skulle jag först välja Brahma 173 och spana efter ett par beg 105-110 breda 178-183 långa tip- och tailrockade alster som välkommet komplement! Edit; som t.ex. dessa: www.freeride.se/admarket/ad.php?id=147111 Klockrent offpistkomplement! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Project 90 VS Blizzard Brahma
Tillbaka
Topp