Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Projektarbete
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emilw123" data-source="post: 92485" data-attributes="member: 28487"><p>Jag och en kompis gör oxå en skidfilm. Det är riktigt skoj faktiskt.. särskillt eftersom den är 100p projektarbetskursen.. Problemet med att göra en helt "vanlig" skidfilm är det är omöjligt att få med allt som skolverket har bestämt att projektarbetet ska innehålla. Då måste man mer rikta in sig på att marknadsföra produkten och liknande.. och det är ju filmen som är det roliga, så därför är det bäst att satsa på att göra en dokumentär liknande film. Det betyder ju inte att den måste vara tråkig bara för att alla dokumentärer på svt är det..</p><p></p><p>//Emil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emilw123, post: 92485, member: 28487"] Jag och en kompis gör oxå en skidfilm. Det är riktigt skoj faktiskt.. särskillt eftersom den är 100p projektarbetskursen.. Problemet med att göra en helt "vanlig" skidfilm är det är omöjligt att få med allt som skolverket har bestämt att projektarbetet ska innehålla. Då måste man mer rikta in sig på att marknadsföra produkten och liknande.. och det är ju filmen som är det roliga, så därför är det bäst att satsa på att göra en dokumentär liknande film. Det betyder ju inte att den måste vara tråkig bara för att alla dokumentärer på svt är det.. //Emil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Projektarbete
Tillbaka
Topp