Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Prophet 115 vs Katana (10/11)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NATIVE" data-source="post: 813846" data-attributes="member: 57037"><p>Måste be om era åsikter, antaganden, åkerfarenheter om dessa skidor för att komma fram till ett köpbeslut. Har snackat med skidsäljare och läst det jag kommit över på nätet men jag får inte ihop det riktigt. Vissa hävdar att Katana är lekfulla och lättsvängda jämfört med Prophet och vice versa. Spontant känns det väl som att Katana, med två lager metall, borde vara det köttigare alternativet och Prophet det mer livliga, eller?? Längder som gäller är (P)186 resp (K)190.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NATIVE, post: 813846, member: 57037"] Måste be om era åsikter, antaganden, åkerfarenheter om dessa skidor för att komma fram till ett köpbeslut. Har snackat med skidsäljare och läst det jag kommit över på nätet men jag får inte ihop det riktigt. Vissa hävdar att Katana är lekfulla och lättsvängda jämfört med Prophet och vice versa. Spontant känns det väl som att Katana, med två lager metall, borde vara det köttigare alternativet och Prophet det mer livliga, eller?? Längder som gäller är (P)186 resp (K)190. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Prophet 115 vs Katana (10/11)
Tillbaka
Topp