Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
PROTEST MOT BENSINPRISET! alla läser!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="whirlybird" data-source="post: 436137"><p>"Det är mycket som är naivt på många namninsamlingar, det betyder inte att dom är validerade eller har punkter som är mycket riktiga och viktiga. Och du behöver absolut inte bete dig som att jag är något dagisbarn, det får dig bara själv att se dum ut.</p><p>Prissättningen på oljefat internationellt är inget som vi diskuterar i denna tråden, det är istället beskattningen från de svenska myndigheterna som är berörda. "</p><p></p><p>Där har du din förklaring Jeffa! Vi pratar alltså om Sveriges beskattning på drivmedel. </p><p>Annars hade det som jag sa varit mycket billigare!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="whirlybird, post: 436137"] "Det är mycket som är naivt på många namninsamlingar, det betyder inte att dom är validerade eller har punkter som är mycket riktiga och viktiga. Och du behöver absolut inte bete dig som att jag är något dagisbarn, det får dig bara själv att se dum ut. Prissättningen på oljefat internationellt är inget som vi diskuterar i denna tråden, det är istället beskattningen från de svenska myndigheterna som är berörda. " Där har du din förklaring Jeffa! Vi pratar alltså om Sveriges beskattning på drivmedel. Annars hade det som jag sa varit mycket billigare! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
PROTEST MOT BENSINPRISET! alla läser!
Tillbaka
Topp