Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
PROTEST MOT BENSINPRISET! alla läser!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 436216"><p>Oljan som används i bensin är inte direkt något man kan trolla fram, den håller på att ta slut eller kommer iallafall ta slut och då höjs bensinpriset. Är väl inget konstigt med det, ganska naturligt...</p><p></p><p>Det hjälper nog inte att säga "jag bor på landsbygden och pendlar 20mil därför ska jag ha billig bensin". Det är bara att ställa sig i ledet, konvertera om, bosätta sig bra och planera bättre och samåka. Skulle man inte göra på detta vis, utan låta alla dränka sina behov i bensin skulle det komma som en chock för den kommande generationen som råkar ut för bensinslut och dom skulle ha bra mycket mer problem än vi/ni har nu för att den kostar några kronor för mycket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 436216"] Oljan som används i bensin är inte direkt något man kan trolla fram, den håller på att ta slut eller kommer iallafall ta slut och då höjs bensinpriset. Är väl inget konstigt med det, ganska naturligt... Det hjälper nog inte att säga "jag bor på landsbygden och pendlar 20mil därför ska jag ha billig bensin". Det är bara att ställa sig i ledet, konvertera om, bosätta sig bra och planera bättre och samåka. Skulle man inte göra på detta vis, utan låta alla dränka sina behov i bensin skulle det komma som en chock för den kommande generationen som råkar ut för bensinslut och dom skulle ha bra mycket mer problem än vi/ni har nu för att den kostar några kronor för mycket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
PROTEST MOT BENSINPRISET! alla läser!
Tillbaka
Topp