Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
PROTEST MOT BENSINPRISET! alla läser!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gurring" data-source="post: 436459" data-attributes="member: 35055"><p>Bussar drivs på disel oftast men det finns även en hel del biogas bussar... men tänk dig att det får plats väldigt mkt människor i en buss i gemfört med en bil... den drar mer än en bil men en buss är sammanlagt billigare i drift om man gemför med en bil... och har du nån gång åkt tåg? du vet dudär ledningarna ovanför tåget! VAD FAN TROR DU DOM ÄR TILL FÖR? Alla passagerar tåg drivs på EL... elen är väldigt miljövänlig om den kommer från rätt ställe... Jag förstår inte varför så många är emot Kärnkraft när vi idag har så sjukt säkra kärnkraftverk och har bra metoder för att lagra avfallet. Men alla har ju rätt till sin åsikt... och även fast jag snart har egen bil så tycker jag att det är rätt med höga bensinpriser. det får folk att tänka till och välja bättre alternativ... vill vi kunna åka skidor i framtiden så får vi göra nåt åt den globala uppvärmningen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gurring, post: 436459, member: 35055"] Bussar drivs på disel oftast men det finns även en hel del biogas bussar... men tänk dig att det får plats väldigt mkt människor i en buss i gemfört med en bil... den drar mer än en bil men en buss är sammanlagt billigare i drift om man gemför med en bil... och har du nån gång åkt tåg? du vet dudär ledningarna ovanför tåget! VAD FAN TROR DU DOM ÄR TILL FÖR? Alla passagerar tåg drivs på EL... elen är väldigt miljövänlig om den kommer från rätt ställe... Jag förstår inte varför så många är emot Kärnkraft när vi idag har så sjukt säkra kärnkraftverk och har bra metoder för att lagra avfallet. Men alla har ju rätt till sin åsikt... och även fast jag snart har egen bil så tycker jag att det är rätt med höga bensinpriser. det får folk att tänka till och välja bättre alternativ... vill vi kunna åka skidor i framtiden så får vi göra nåt åt den globala uppvärmningen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
PROTEST MOT BENSINPRISET! alla läser!
Tillbaka
Topp