Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
PROTEST MOT BENSINPRISET! alla läser!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MattiasSt" data-source="post: 437053"><p>ALLA tankar på YET framöver...stora kedjor som statoil och preem kommer då förlora en hel del pengar och det blir ett priskrig där priserna pressas lägre.</p><p>fast bensinskatten måste sänkas rejält också...Sverige kan dessutom aldrig påverka klimatförändringen själva. Vad vi gör är en fis i rymden.</p><p></p><p>Höjda bensinpriser leder bara till besvär och folk är tvungna att flytta till städerna, jobb försvinner och allt blir ett helvete. Folk måste köpa bensinsnålare bilar vilket gör att priserna går upp ytterligare och törstiga bilar blir inte värda ett skit.</p><p></p><p>nee jag ser inget positivt i den här skiten.</p><p></p><p>5kr/litern är ett lagom pris</p><p>det var allt för mig, gonatt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MattiasSt, post: 437053"] ALLA tankar på YET framöver...stora kedjor som statoil och preem kommer då förlora en hel del pengar och det blir ett priskrig där priserna pressas lägre. fast bensinskatten måste sänkas rejält också...Sverige kan dessutom aldrig påverka klimatförändringen själva. Vad vi gör är en fis i rymden. Höjda bensinpriser leder bara till besvär och folk är tvungna att flytta till städerna, jobb försvinner och allt blir ett helvete. Folk måste köpa bensinsnålare bilar vilket gör att priserna går upp ytterligare och törstiga bilar blir inte värda ett skit. nee jag ser inget positivt i den här skiten. 5kr/litern är ett lagom pris det var allt för mig, gonatt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
PROTEST MOT BENSINPRISET! alla läser!
Tillbaka
Topp