Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Pryldatabasen 2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ichigo" data-source="post: 801621" data-attributes="member: 104769"><p>Känns lite sådär halvbra att man får tips på cirka 10 skidor av några tusen i databasen om man kryssar i att man är kvinna. Jag förstår grejen, man får bara träffar på rena tjejskidor då, men det finns ju massor av \"killskidor\" som passar tjejer också. Vore juste om de skidor som inte kräver extremt mycket muskler etc (alltså bara passar de med killfysik) också kom med i sökresultatet. Själv kör jag på ett par killskidor som är populära även bland tjejer och är skitnöjd med dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ichigo, post: 801621, member: 104769"] Känns lite sådär halvbra att man får tips på cirka 10 skidor av några tusen i databasen om man kryssar i att man är kvinna. Jag förstår grejen, man får bara träffar på rena tjejskidor då, men det finns ju massor av \"killskidor\" som passar tjejer också. Vore juste om de skidor som inte kräver extremt mycket muskler etc (alltså bara passar de med killfysik) också kom med i sökresultatet. Själv kör jag på ett par killskidor som är populära även bland tjejer och är skitnöjd med dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Pryldatabasen 2011
Tillbaka
Topp