-Public Enemy 05 VS Pocker Rocket 05-

lacher

Ny medlem
Vilken ska jag välja har ett mycket bra pris på båda...Jag åker ca 50% park 50%pist kan bli lite offpist ibland men inte mycket...
Vilken hade du valt?

du kan ju börja med att jämföra om det är någon skillnad mellan 05orna och tidigare modeller...
Skiljer sig PR från förra året?
visst de har en annan dekor men annars då?

Tjena! Jag åker på pocket rocket och kan också säga att det inte är någon skillnad på de nya o gamla, förutom grafiken. Min kompis fick sina public enemy igår och han åker mer park o pist än puder. Jag åker mer puder o park än pist. Och i ditt fall så är det ju mest park o pist som gäller har jag förstått, och enemy har väl ett midjemått runt 80 tror jag så dom har ju bra bärighet i lössnö också. Jag ska ner till St: Anton o va där o åka skidor o filma i några månader och tar därför med mig pockisarna för att jag ska åka mycket lössnö. Men de skidor du söker är public enemy, som förresten är grymt snygga också! Lycka till med köpet så kanske vi syns i St: Anton

public enenmy är inget att åka pist me i sånafall så e det scratch fs/bc och pocket rocket som gäller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eller varför inte 1080 -05 som jag, fett grymma å sköna! Eller så kan du ta en 1080 lab edition!

Tillbaka
Topp