Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
-Public Enemy 05 VS Pocker Rocket 05-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MELIN" data-source="post: 89794" data-attributes="member: 14691"><p>Tjena! Jag åker på pocket rocket och kan också säga att det inte är någon skillnad på de nya o gamla, förutom grafiken. Min kompis fick sina public enemy igår och han åker mer park o pist än puder. Jag åker mer puder o park än pist. Och i ditt fall så är det ju mest park o pist som gäller har jag förstått, och enemy har väl ett midjemått runt 80 tror jag så dom har ju bra bärighet i lössnö också. Jag ska ner till St: Anton o va där o åka skidor o filma i några månader och tar därför med mig pockisarna för att jag ska åka mycket lössnö. Men de skidor du söker är public enemy, som förresten är grymt snygga också! Lycka till med köpet så kanske vi syns i St: Anton</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MELIN, post: 89794, member: 14691"] Tjena! Jag åker på pocket rocket och kan också säga att det inte är någon skillnad på de nya o gamla, förutom grafiken. Min kompis fick sina public enemy igår och han åker mer park o pist än puder. Jag åker mer puder o park än pist. Och i ditt fall så är det ju mest park o pist som gäller har jag förstått, och enemy har väl ett midjemått runt 80 tror jag så dom har ju bra bärighet i lössnö också. Jag ska ner till St: Anton o va där o åka skidor o filma i några månader och tar därför med mig pockisarna för att jag ska åka mycket lössnö. Men de skidor du söker är public enemy, som förresten är grymt snygga också! Lycka till med köpet så kanske vi syns i St: Anton [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
-Public Enemy 05 VS Pocker Rocket 05-
Tillbaka
Topp