Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Public Enemy, montering av bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mackans" data-source="post: 497855" data-attributes="member: 87283"><p>Okej, imorgon ska jag åka och köpa ett par public enemy (förra årets såklart) är circa 172 hade tänkt köpa den i 174 eftersom att jag vill kunna åka pist och lite offpist med den också samt att jag idag är 15år och kommer troligtvis bli lite längre.</p><p></p><p>Men hur tycker ni att jag ska montera bindningen, förståt att skidan blir ganska kass om man railar med den så de borde jag kanske undvika eftersom att jag somsagt ska kunna åka annat än park också.</p><p></p><p>Men för hopp osv behöver man mittmontering då? är det någon skillnad isf och som sagt om jag nu tänkt att raila med dessa skider, då är det kört i pisten?</p><p></p><p>MVH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mackans, post: 497855, member: 87283"] Okej, imorgon ska jag åka och köpa ett par public enemy (förra årets såklart) är circa 172 hade tänkt köpa den i 174 eftersom att jag vill kunna åka pist och lite offpist med den också samt att jag idag är 15år och kommer troligtvis bli lite längre. Men hur tycker ni att jag ska montera bindningen, förståt att skidan blir ganska kass om man railar med den så de borde jag kanske undvika eftersom att jag somsagt ska kunna åka annat än park också. Men för hopp osv behöver man mittmontering då? är det någon skillnad isf och som sagt om jag nu tänkt att raila med dessa skider, då är det kört i pisten? MVH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Public Enemy, montering av bindning
Tillbaka
Topp