Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Public enemy pris?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hellbergarn" data-source="post: 141123" data-attributes="member: 54206"><p>Hej</p><p></p><p>Min fråga är hur mycket ett par public enemy skidor är värda. Jag vet inte vilken årsmodell det är men så här ser dom ut: <a href="http://k2skis.ru/skis/02-03-midseason/p_enemy.gif" target="_blank">http://k2skis.ru/skis/02-03-midseason/p_enemy.gif</a></p><p></p><p>Skidorna är i hyffsat skick, ovansidan är bra sliten men undersidan är helt okey. Jag tror att bindningen som sitter på heter Salomon S8 12</p><p>Så vad tror ni att dom kan vara värda?</p><p></p><p>MVH Stefan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hellbergarn, post: 141123, member: 54206"] Hej Min fråga är hur mycket ett par public enemy skidor är värda. Jag vet inte vilken årsmodell det är men så här ser dom ut: [URL]http://k2skis.ru/skis/02-03-midseason/p_enemy.gif[/URL] Skidorna är i hyffsat skick, ovansidan är bra sliten men undersidan är helt okey. Jag tror att bindningen som sitter på heter Salomon S8 12 Så vad tror ni att dom kan vara värda? MVH Stefan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Public enemy pris?
Tillbaka
Topp