Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Public enemy, Vid köp.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Addej" data-source="post: 278926" data-attributes="member: 63105"><p>Beställde ett par public enemy där just innan jul och kan varm rekomendera att beställa därifrån, inklusive frakt ca 3500 kr. Butik i sverige ca 5600 kr. Skidorna var hemma bara på några dagar hemma vid dörren. Corecenter är inte alls bakmonterat det är monterat mitt på tyngdpunkten, något längre fram än det skulle jag absolut inte rekomendera eftersom skidan inte är symetrisk som till exempel fischer addict. En skida som inte är symetrisk ska inte mittmonteras, så vitt jag vet kör jibb eliten på corecenter på public enemy. Corecenter om du bara kör park. Jag beställde hem mina omonterade och fick dom monterad mid sole +3 i en lokal butik. Det är väl den bästa monteringen, enligt mig i alla fall, om du ska kunna åka bra i pisten med rätt teknik, bra i puder då den har 85 i midja och även kunna åka park en hel del.</p><p></p><p>Hoppas du fick lite hjälp.</p><p></p><p>//MVH Adam</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Addej, post: 278926, member: 63105"] Beställde ett par public enemy där just innan jul och kan varm rekomendera att beställa därifrån, inklusive frakt ca 3500 kr. Butik i sverige ca 5600 kr. Skidorna var hemma bara på några dagar hemma vid dörren. Corecenter är inte alls bakmonterat det är monterat mitt på tyngdpunkten, något längre fram än det skulle jag absolut inte rekomendera eftersom skidan inte är symetrisk som till exempel fischer addict. En skida som inte är symetrisk ska inte mittmonteras, så vitt jag vet kör jibb eliten på corecenter på public enemy. Corecenter om du bara kör park. Jag beställde hem mina omonterade och fick dom monterad mid sole +3 i en lokal butik. Det är väl den bästa monteringen, enligt mig i alla fall, om du ska kunna åka bra i pisten med rätt teknik, bra i puder då den har 85 i midja och även kunna åka park en hel del. Hoppas du fick lite hjälp. //MVH Adam [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Public enemy, Vid köp.
Tillbaka
Topp