Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Public Enemy vs. Scratch BC WRS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 386081" data-attributes="member: 46762"><p>PE'n är inte mjuk, men inte väldigt hård heller... Jäkla klenis Eve...</p><p></p><p>Jag har kört på BC'n som alltiallo ett tag nu och det funkar bra. Nya WRS:en är väl kanske inte fantastisk om man gillar att stå på i Åres svarta backar, men den tar den igen i parken... och i pudret! Skidan är ju ganska mjuk rakt igenom så man kan ju själv tänka ut var den funkar extra bra och var den funkar sämre... Men den går att ha roligt med i pist, definitivt, man bör bara se till att ha lite kanter och tryck...</p><p></p><p>Om du vill kunna åka puder utan problem så är BC ditt val, PE kommer helt klart fungera sämre om det är mjukt och djupt... Om du däremot vill ha allround och lite bättre pist och parkegenskaper, kör på PE. </p><p></p><p>Precis som eevez säljer jag mina lagg, så om du vill ha 185 cm långa BC från 06/07 så är det bara att kolla min annons...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 386081, member: 46762"] PE'n är inte mjuk, men inte väldigt hård heller... Jäkla klenis Eve... Jag har kört på BC'n som alltiallo ett tag nu och det funkar bra. Nya WRS:en är väl kanske inte fantastisk om man gillar att stå på i Åres svarta backar, men den tar den igen i parken... och i pudret! Skidan är ju ganska mjuk rakt igenom så man kan ju själv tänka ut var den funkar extra bra och var den funkar sämre... Men den går att ha roligt med i pist, definitivt, man bör bara se till att ha lite kanter och tryck... Om du vill kunna åka puder utan problem så är BC ditt val, PE kommer helt klart fungera sämre om det är mjukt och djupt... Om du däremot vill ha allround och lite bättre pist och parkegenskaper, kör på PE. Precis som eevez säljer jag mina lagg, så om du vill ha 185 cm långa BC från 06/07 så är det bara att kolla min annons... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Public Enemy vs. Scratch BC WRS
Tillbaka
Topp