Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Pudder-tispe Søker Andre Hunder Å Leke I Snøen Med
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="millus" data-source="post: 578534" data-attributes="member: 98888"><p>jeg lurer i grunnen bare på om det er steming for en jente til med på noens reisefølge??</p><p></p><p>de fleste venner,venninner og kjæreste er opptatt med studier osv, og kan derfor kun avse et par uker maks. jeg studerer også, men har et særs rolig semester foran meg. er derfor klar som et egg for maks pumping av pudder i JAN, FEB og muligens store deler av MARS. </p><p></p><p>har hatt en sesong tidligere, og vet hva det går i. ellesr har jeg fått oppleve uforglemmelige øyeblikk på skidestinasjoner som Saalbach, St. Anton, Bad Gastein, Chamonix, Val d Isere, Slovakia og Slovenia. er mao åpen for det meste!!</p><p>står både brett og ski, elsker frikjøring og ellers god steming. </p><p></p><p>ka du trur???</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="millus, post: 578534, member: 98888"] jeg lurer i grunnen bare på om det er steming for en jente til med på noens reisefølge?? de fleste venner,venninner og kjæreste er opptatt med studier osv, og kan derfor kun avse et par uker maks. jeg studerer også, men har et særs rolig semester foran meg. er derfor klar som et egg for maks pumping av pudder i JAN, FEB og muligens store deler av MARS. har hatt en sesong tidligere, og vet hva det går i. ellesr har jeg fått oppleve uforglemmelige øyeblikk på skidestinasjoner som Saalbach, St. Anton, Bad Gastein, Chamonix, Val d Isere, Slovakia og Slovenia. er mao åpen for det meste!! står både brett og ski, elsker frikjøring og ellers god steming. ka du trur??? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Pudder-tispe Søker Andre Hunder Å Leke I Snøen Med
Tillbaka
Topp