Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Puder bräda och bindningar till Revelstoke!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 974164" data-attributes="member: 49358"><p>Inte för att att jag är någon vidare snowboard wizzard, men med tanke på att du ska till Revelstoke så skulle även jag föreslå en split.</p><p>Fattat det som att Jones har alla deras modeller som splits. Så vill du har en mer lekfull puderbräda eller en chargebräda eller riktigt fluffsurfare så finns allt att välja på.</p><p></p><p>Har några vänner på kör på just Jones och då främst på the Hovercraft split men även Mountain Twin Split. De shreddade på dem i Banska varje dag, även när det var hårt och tyckte inte att det var någon märkbar skillnad i känlsa på en split och en vanlig (den ena hade tex Mountain twin både som split och vanlig).</p><p></p><p>Rev har så otroligt bra slackcountry, samt att Rogers pass (toppturs-himmelen på jorden?) ligger precis runt hörnet, så att inte köpa en split är, enligt mig, riktigt korkat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 974164, member: 49358"] Inte för att att jag är någon vidare snowboard wizzard, men med tanke på att du ska till Revelstoke så skulle även jag föreslå en split. Fattat det som att Jones har alla deras modeller som splits. Så vill du har en mer lekfull puderbräda eller en chargebräda eller riktigt fluffsurfare så finns allt att välja på. Har några vänner på kör på just Jones och då främst på the Hovercraft split men även Mountain Twin Split. De shreddade på dem i Banska varje dag, även när det var hårt och tyckte inte att det var någon märkbar skillnad i känlsa på en split och en vanlig (den ena hade tex Mountain twin både som split och vanlig). Rev har så otroligt bra slackcountry, samt att Rogers pass (toppturs-himmelen på jorden?) ligger precis runt hörnet, så att inte köpa en split är, enligt mig, riktigt korkat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Puder bräda och bindningar till Revelstoke!
Tillbaka
Topp