Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Puder i Nov/Dec?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jej-je" data-source="post: 47924" data-attributes="member: 30408"><p>Jag har varit i Salt Lake över jul och då var snöförhållandena bra.. ca 130 cm... Men det är så jätte olika från år till år. Men har du tur så timer du ett oväder och då har du massor av grymt puder. Snowbird är grymt. Massor av bowls och opistat överallt. Passa dig för deervalley och parkcity... Där är liftkorten snuskigt dyra. Om det har snöat mycket kan jag också rekomendera canyons som ligger på väg upp mot parkcity. Där är det mycket lättilgänglig offpist med bra lutning, inte så mycket folk heller. Kan även rekomendera Snowbasin. En bit att åka men oftast lite folk och offpisten i ravinen som ligger till höger (nedifrån sett) om OS backarna bjuder på mycket omväxlande avancerad åkning med schyssta klippor och naturliga hopp... Se upp för vattnet bara om de inte har hunnit frysa..</p><p>Tänk också på att partyt suger fett men det kanske du inte är intresserad av. För att köpa booze måste man söka upp en av de få liquer stores som finns i Utah. Desto bättre för skidåkningen...</p><p>Ha en bra semseter..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jej-je, post: 47924, member: 30408"] Jag har varit i Salt Lake över jul och då var snöförhållandena bra.. ca 130 cm... Men det är så jätte olika från år till år. Men har du tur så timer du ett oväder och då har du massor av grymt puder. Snowbird är grymt. Massor av bowls och opistat överallt. Passa dig för deervalley och parkcity... Där är liftkorten snuskigt dyra. Om det har snöat mycket kan jag också rekomendera canyons som ligger på väg upp mot parkcity. Där är det mycket lättilgänglig offpist med bra lutning, inte så mycket folk heller. Kan även rekomendera Snowbasin. En bit att åka men oftast lite folk och offpisten i ravinen som ligger till höger (nedifrån sett) om OS backarna bjuder på mycket omväxlande avancerad åkning med schyssta klippor och naturliga hopp... Se upp för vattnet bara om de inte har hunnit frysa.. Tänk också på att partyt suger fett men det kanske du inte är intresserad av. För att köpa booze måste man söka upp en av de få liquer stores som finns i Utah. Desto bättre för skidåkningen... Ha en bra semseter.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Puder i Nov/Dec?
Tillbaka
Topp