Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Puder lagg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Haldemar" data-source="post: 64613" data-attributes="member: 13728"><p>Fan va glad jag blir när jag ser så seriösa svar som dessa! Det är därför jag tittar in här då och då, så mycket kunskap samlat på en enda plats. Jag går själv i skidköpartankar för tillfället och har bestämmt mig för monster im85. Hoppas du hittar rätt skidor för dig. Glöm INTE att prova för fanken, skidor kan man köpa på plats i alperna...</p><p></p><p>Ännu en gång till alla som har försökt att upplysa med djupgående ärliga svar, </p><p>Keep up the good work! </p><p></p><p>Ha en trevlig skidvinter</p><p>/H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Haldemar, post: 64613, member: 13728"] Fan va glad jag blir när jag ser så seriösa svar som dessa! Det är därför jag tittar in här då och då, så mycket kunskap samlat på en enda plats. Jag går själv i skidköpartankar för tillfället och har bestämmt mig för monster im85. Hoppas du hittar rätt skidor för dig. Glöm INTE att prova för fanken, skidor kan man köpa på plats i alperna... Ännu en gång till alla som har försökt att upplysa med djupgående ärliga svar, Keep up the good work! Ha en trevlig skidvinter /H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Puder lagg
Tillbaka
Topp