Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Puder mindre än 2 tim bilkörning fran Rom
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marcopolo_sthlm" data-source="post: 940699" data-attributes="member: 104263"><p>Tack Onlytelemark för all info!</p><p></p><p>Jag prioriterar offpiste helt klart och har lavinkit. Talar dock inte italienska men van att ta mig fram på ställen med språkförbistring. Skulle som sagt gärna hänga på några som har kunskap om området och de bästa ställena, så funkar det för er att jag hänger på en dag eller så vore det kanon. Har bara läst lite om ställena senaste dagarna och bokade när jag såg att det skulle dumpa i området. Landar tidigt Sön och min första tanke var att ta mig till Roccaraso men kollade in Gran Sasso efter ditt tips och verkar vara ett freerider område så det lockar nu än mer. Ska ni dit också? Kanske ska bo första natten i L'Aquila. Är det bästa stället att bo på för att åka i Gran Sasso? </p><p>Läser att du rekar Campo dI Giove och att ni börjar där så kan ju börja där också. Jag mailar mitt nr till dig så kan du höra av dig om det funkar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marcopolo_sthlm, post: 940699, member: 104263"] Tack Onlytelemark för all info! Jag prioriterar offpiste helt klart och har lavinkit. Talar dock inte italienska men van att ta mig fram på ställen med språkförbistring. Skulle som sagt gärna hänga på några som har kunskap om området och de bästa ställena, så funkar det för er att jag hänger på en dag eller så vore det kanon. Har bara läst lite om ställena senaste dagarna och bokade när jag såg att det skulle dumpa i området. Landar tidigt Sön och min första tanke var att ta mig till Roccaraso men kollade in Gran Sasso efter ditt tips och verkar vara ett freerider område så det lockar nu än mer. Ska ni dit också? Kanske ska bo första natten i L'Aquila. Är det bästa stället att bo på för att åka i Gran Sasso? Läser att du rekar Campo dI Giove och att ni börjar där så kan ju börja där också. Jag mailar mitt nr till dig så kan du höra av dig om det funkar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Puder mindre än 2 tim bilkörning fran Rom
Tillbaka
Topp