Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Puder mindre än 2 tim bilkörning fran Rom
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 942058" data-attributes="member: 63059"><p>marcopolo_sthlm,,, Kul att du är possitiv till din resa till Appeninerna, jag brinner för denna bergskedja sedan snart 30 ar tillbaka,, för att svara pa dina fragor,,Jag har aldrig varit i Scanno, tyvärr. Campo di Giove är mycket brant akning och 1200 fallhöjdsmeter i ett svep, ett fantastiskt ställe om man pallar en gammal kabeltagbana och släpliftar, men vem bryr sig hur man kommer upp,, det är ju nerfärden som räknas, eller hur? Om Gran Sasso skiresort, där finns obegränsat med offpist när förhallandena är som nu, brant och mycket fin skog, som du säger,, som det ser ut nu, inte ett dugg sämre än Japan, Kan tillägga att jag varit i Niseko i 4 veckor pa 80talet. Vi kommer nu att koncentrera oss pa Roccaraso och leva pa hoppet att Campo di Giove öppnar innan det är dags för hemfärd och vardagen pa Grands Montets ; ) kan bara tillägga att vi fyra fran frankrike som är här är 50+ och har eller fortfarande jobbar med skidakning, vi har stor erfarenhet av skidakning, och när snön väl finns här, da är det världsklass pa skidakningen, det gar att hitta flygbiljetter till Rom fran Sverige för under tusingen t/r + kostnad för hyrbil, men delat pa 4 pers blir det en billig upplevelse,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 942058, member: 63059"] marcopolo_sthlm,,, Kul att du är possitiv till din resa till Appeninerna, jag brinner för denna bergskedja sedan snart 30 ar tillbaka,, för att svara pa dina fragor,,Jag har aldrig varit i Scanno, tyvärr. Campo di Giove är mycket brant akning och 1200 fallhöjdsmeter i ett svep, ett fantastiskt ställe om man pallar en gammal kabeltagbana och släpliftar, men vem bryr sig hur man kommer upp,, det är ju nerfärden som räknas, eller hur? Om Gran Sasso skiresort, där finns obegränsat med offpist när förhallandena är som nu, brant och mycket fin skog, som du säger,, som det ser ut nu, inte ett dugg sämre än Japan, Kan tillägga att jag varit i Niseko i 4 veckor pa 80talet. Vi kommer nu att koncentrera oss pa Roccaraso och leva pa hoppet att Campo di Giove öppnar innan det är dags för hemfärd och vardagen pa Grands Montets ; ) kan bara tillägga att vi fyra fran frankrike som är här är 50+ och har eller fortfarande jobbar med skidakning, vi har stor erfarenhet av skidakning, och när snön väl finns här, da är det världsklass pa skidakningen, det gar att hitta flygbiljetter till Rom fran Sverige för under tusingen t/r + kostnad för hyrbil, men delat pa 4 pers blir det en billig upplevelse, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Puder mindre än 2 tim bilkörning fran Rom
Tillbaka
Topp