Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Puder o offpist.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowdiver" data-source="post: 615119" data-attributes="member: 66422"><p>jag har en V rocker och jag klarade att flyta sjukt enkelt med centrerad stance. Jag prövade att montera bak den 5 cm och då flöt jag ännu fetare! </p><p>Mitt tips till dig montera bak den och shred on! Man kan ju enkelt efter dagens slut montera tillbaka den till centrerad stance. Det gäller att inte vara lat när det gäller stance mitt tips är att ha en puderstance och en park/pist stance så blir det naturligt att byta! Tex jag drar setback ca 5cm när det snöar. Då funkar det ändå att åka park och pist utan problem (varför man nu ska göra det när det snöar) sen är det bara att centrera när det inte finns puder längre!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowdiver, post: 615119, member: 66422"] jag har en V rocker och jag klarade att flyta sjukt enkelt med centrerad stance. Jag prövade att montera bak den 5 cm och då flöt jag ännu fetare! Mitt tips till dig montera bak den och shred on! Man kan ju enkelt efter dagens slut montera tillbaka den till centrerad stance. Det gäller att inte vara lat när det gäller stance mitt tips är att ha en puderstance och en park/pist stance så blir det naturligt att byta! Tex jag drar setback ca 5cm när det snöar. Då funkar det ändå att åka park och pist utan problem (varför man nu ska göra det när det snöar) sen är det bara att centrera när det inte finns puder längre! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Puder o offpist.
Tillbaka
Topp