Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Puder och park bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="schten" data-source="post: 426424" data-attributes="member: 83689"><p>Efter att ha kollat runt lite på de brädor ni har rekommenderat till mig känns det nästan svårare att välja än vad det var förut :S</p><p></p><p>väljer just nu mellan framförallt 5 olika brädor:</p><p> </p><p>Nitro Suprateam 157</p><p>Nitro Misfit 158</p><p>Rome Design 158</p><p>Rome Agent 158</p><p>Burton Custom 158</p><p></p><p>Sen funderar jag även på Libtech trs banana tech men den verkar ju vara helt omöjlig att få tag på, vill köpa en innan sommaren då jag hade tänkt åka till riksgränsen med en kompis.</p><p></p><p>Kan lägga till att jag är sugen på en twintip men jag vet inte riktigt hur det fungerar i puder, vill som sagt åka framförallt puder och park, cirka 40/40 och resten i pist.</p><p></p><p>Jag tackar för alla svar jag fått hittils och hoppas att jag kan få lite mer råd som kan hjälpa komma till ett beslut...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="schten, post: 426424, member: 83689"] Efter att ha kollat runt lite på de brädor ni har rekommenderat till mig känns det nästan svårare att välja än vad det var förut :S väljer just nu mellan framförallt 5 olika brädor: Nitro Suprateam 157 Nitro Misfit 158 Rome Design 158 Rome Agent 158 Burton Custom 158 Sen funderar jag även på Libtech trs banana tech men den verkar ju vara helt omöjlig att få tag på, vill köpa en innan sommaren då jag hade tänkt åka till riksgränsen med en kompis. Kan lägga till att jag är sugen på en twintip men jag vet inte riktigt hur det fungerar i puder, vill som sagt åka framförallt puder och park, cirka 40/40 och resten i pist. Jag tackar för alla svar jag fått hittils och hoppas att jag kan få lite mer råd som kan hjälpa komma till ett beslut... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Puder och park bräda?
Tillbaka
Topp