Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Puder+parkbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 230172" data-attributes="member: 55515"><p>Nu kommer det bli diskussion...</p><p></p><p>Jag skulle inte köpt en Custom X så det finns så många andra brädor som är bättre. Framförallt en Custom tycker jag är skönare.</p><p></p><p>Åkte på en Custom X i 2 år som allround bräda och var inte nöjd med den någonstans. I offpisten går den okej men att ha den som park bräda och offpist... Nje... Antar att du åker pist ibland också för det är ingen i värden som bara åker puder och park :S.</p><p></p><p>Custom X är väldigt ostabil i pisten och lillebrorsan custom är betydligt stabilare. Är lite bättre offpist enligt mig också. I parken kan jag inte uttala mig då jag inte hoppar så mycket men skulle tippa på att custom x är lite vassare men att jag fortfarande skulle ta en custom.</p><p></p><p>Doughboy, Är Verkligen union så allround att du kan rekommendera dem till mig som ett par hårda pist bindningar och till honom som vill ha park/rails bindningar :/ ?</p><p></p><p>Tycker att dem verkar för bra för att vara sanna...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 230172, member: 55515"] Nu kommer det bli diskussion... Jag skulle inte köpt en Custom X så det finns så många andra brädor som är bättre. Framförallt en Custom tycker jag är skönare. Åkte på en Custom X i 2 år som allround bräda och var inte nöjd med den någonstans. I offpisten går den okej men att ha den som park bräda och offpist... Nje... Antar att du åker pist ibland också för det är ingen i värden som bara åker puder och park :S. Custom X är väldigt ostabil i pisten och lillebrorsan custom är betydligt stabilare. Är lite bättre offpist enligt mig också. I parken kan jag inte uttala mig då jag inte hoppar så mycket men skulle tippa på att custom x är lite vassare men att jag fortfarande skulle ta en custom. Doughboy, Är Verkligen union så allround att du kan rekommendera dem till mig som ett par hårda pist bindningar och till honom som vill ha park/rails bindningar :/ ? Tycker att dem verkar för bra för att vara sanna... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Puder+parkbräda
Tillbaka
Topp