Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Puder+parkbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 230178" data-attributes="member: 68210"><p>tänker inte säga emot dig med mer än smaken är som baken..</p><p></p><p>har själv åkt bräda i snart 14 år och har arbetat mig igenom ca 16 brädor (+ cirka 10 brädor som jag provåkt mer eller mindre) under tiden bla 3 st vanliga Custom. kan dock säga att jag inte håller med dig någonstans, Custom X är bland dom bästa brädorna jag prövat, varför</p><p></p><p>jo jag har prövat brädor som är grymma i pisten ELLER grymma i OffPisten ELLER riktgit grymma i parken men Custom X:en är den bräda som FÖR MIG funkar överallt, både i pist, park, och puder..</p><p></p><p>ska väl även tillägas att samma modell kan ha väldigt olika egenskaper beroende på vem som står på = vikt, långd, åkvana</p><p>men framförallt längden på brädan...</p><p></p><p>jag kör på 164 som många parkkids ser som långt utav bara helvete men jag har absolut inga problem med mina 3:or på flaten med den, tvärt om..</p><p></p><p>ang ostabiliteten i pisten kan jag inte hålla med alls, det exemplaret jag har är bland det stabilaste jag stått på, går som ett lok över både is och pucklar, och då åker jag väldigt mycket med vana skidåkare och jag väntar inte på dom snarare tvärtom..</p><p></p><p></p><p>ps. har åkt på två årsmodeller Custom X nu -05 och -06</p><p></p><p>ha de gott!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 230178, member: 68210"] tänker inte säga emot dig med mer än smaken är som baken.. har själv åkt bräda i snart 14 år och har arbetat mig igenom ca 16 brädor (+ cirka 10 brädor som jag provåkt mer eller mindre) under tiden bla 3 st vanliga Custom. kan dock säga att jag inte håller med dig någonstans, Custom X är bland dom bästa brädorna jag prövat, varför jo jag har prövat brädor som är grymma i pisten ELLER grymma i OffPisten ELLER riktgit grymma i parken men Custom X:en är den bräda som FÖR MIG funkar överallt, både i pist, park, och puder.. ska väl även tillägas att samma modell kan ha väldigt olika egenskaper beroende på vem som står på = vikt, långd, åkvana men framförallt längden på brädan... jag kör på 164 som många parkkids ser som långt utav bara helvete men jag har absolut inga problem med mina 3:or på flaten med den, tvärt om.. ang ostabiliteten i pisten kan jag inte hålla med alls, det exemplaret jag har är bland det stabilaste jag stått på, går som ett lok över både is och pucklar, och då åker jag väldigt mycket med vana skidåkare och jag väntar inte på dom snarare tvärtom.. ps. har åkt på två årsmodeller Custom X nu -05 och -06 ha de gott! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Puder+parkbräda
Tillbaka
Topp