Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Puder stavar, trugor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mangus" data-source="post: 948280" data-attributes="member: 43710"><p>Nej, inte alls, det är helt rätt att grotta ner sig i. Jag är dessutom snowboardåkare så jag har lite andra krav</p><p>Jag ska skaffa mig ett par teleskopstavar som blir så små som möjligt (kortast jag sett hittills är 49 cm) Gärna med flicklock låsningen och inte den när man skruvar.</p><p>Jag vill ha kork/gummi ner på handtaget så jag slipper korta/längda när jag traverserar upp en backe.</p><p>Helst inte väga mer än drygt 200 gram som jag sett vissa teleskopstavar göra (fast mer troligt är att de kommer väga 5-600g =( ).</p><p>De bästa trugor jag sett är på ett par Black Diamond Travers som är små framåt med taggar på så de greppar bra när det är hårt och stora bakåt så det håller sig ovanpå snön när det är mjukt.</p><p></p><p>Så frågan är hur lyckas jag få denna setup för löjligt lite pengar?</p><p></p><p>På riktigt, är det någon som kan länka en bra länk till stavarna jag beskrev?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mangus, post: 948280, member: 43710"] Nej, inte alls, det är helt rätt att grotta ner sig i. Jag är dessutom snowboardåkare så jag har lite andra krav Jag ska skaffa mig ett par teleskopstavar som blir så små som möjligt (kortast jag sett hittills är 49 cm) Gärna med flicklock låsningen och inte den när man skruvar. Jag vill ha kork/gummi ner på handtaget så jag slipper korta/längda när jag traverserar upp en backe. Helst inte väga mer än drygt 200 gram som jag sett vissa teleskopstavar göra (fast mer troligt är att de kommer väga 5-600g =( ). De bästa trugor jag sett är på ett par Black Diamond Travers som är små framåt med taggar på så de greppar bra när det är hårt och stora bakåt så det håller sig ovanpå snön när det är mjukt. Så frågan är hur lyckas jag få denna setup för löjligt lite pengar? På riktigt, är det någon som kan länka en bra länk till stavarna jag beskrev? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Puder stavar, trugor
Tillbaka
Topp