Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Puder tjejskida. k2 seth,nancy eller phat love.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sitronella" data-source="post: 468259" data-attributes="member: 57040"><p>Halloj, </p><p></p><p>jag köpte K2 Nancy förra året. Är av ungefär samma storlek som din tjej, något kortare. För mig var de superbra som första feta skida. Dessutom var det min andra säsong på skidor överhuvudtaget, är ambitiös nybörjare. Valde 169 cm, vågade inte de större.</p><p></p><p>Jag utvecklades massor men kände i slutet av säsongen att jag nog skulle vilja ha en lite styvare och ev. lite längre skida. Älskar dem i puder men önskar något mer "bett" i uppkört, hårt och ja inte superfluffigt före med andra ord. </p><p></p><p>Men som sagt en riktigt, riktigt trevlig skida att lära sig off pist och skogsåkning på, lätthanterlig och lekig, skönt med rätt kort svängradie tycker jag. Supermjuka ja, men allt är ju en smaksak. Inga som helst problem med flytet. Träffade en tjej i liften med samma skida som sa "Gets me in, and out of trouble" En rätt bra sammanfattning faktiskt. </p><p></p><p>Om Missbehaved-skidan är lite hårdare än Nancyn skulle jag definitivt vilja testa den, annars ligger nog Seth eller Coomba rätt högt på min lista över skidor jag vill prova.</p><p></p><p>Hendryx verkar kanon men priset... </p><p></p><p>Lycka till med köpet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sitronella, post: 468259, member: 57040"] Halloj, jag köpte K2 Nancy förra året. Är av ungefär samma storlek som din tjej, något kortare. För mig var de superbra som första feta skida. Dessutom var det min andra säsong på skidor överhuvudtaget, är ambitiös nybörjare. Valde 169 cm, vågade inte de större. Jag utvecklades massor men kände i slutet av säsongen att jag nog skulle vilja ha en lite styvare och ev. lite längre skida. Älskar dem i puder men önskar något mer "bett" i uppkört, hårt och ja inte superfluffigt före med andra ord. Men som sagt en riktigt, riktigt trevlig skida att lära sig off pist och skogsåkning på, lätthanterlig och lekig, skönt med rätt kort svängradie tycker jag. Supermjuka ja, men allt är ju en smaksak. Inga som helst problem med flytet. Träffade en tjej i liften med samma skida som sa "Gets me in, and out of trouble" En rätt bra sammanfattning faktiskt. Om Missbehaved-skidan är lite hårdare än Nancyn skulle jag definitivt vilja testa den, annars ligger nog Seth eller Coomba rätt högt på min lista över skidor jag vill prova. Hendryx verkar kanon men priset... Lycka till med köpet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Puder tjejskida. k2 seth,nancy eller phat love.
Tillbaka
Topp