Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Puderåk i sthlm. Urbancitysnowboard and ski
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wangler" data-source="post: 1143636" data-attributes="member: 65352"><p>Ja haga har jag cyklat på sommaren och oxå som du sneglat på vintern på ?</p><p>Jag åker ju både skidor och snowboard och i den här urbanoffpistletandet så är snowboarden betydligt enklare. </p><p>Jag har bootsen på mig å kör bil i dem å brädan ligger i bakluckan så det är bara å kliva ut och gå mot berget..</p><p>Tillgängligheten är ju det som blir knas.</p><p>Det jag körde i Tyresö är extremt lättillgängligt med parkering typ 100 meter ifrån backen</p><p>Stod en lift här på 70 talet men nu åker familjer pulka och de går inte upp ens 50% så här får man bra fart bra brant och bra puder <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wangler, post: 1143636, member: 65352"] Ja haga har jag cyklat på sommaren och oxå som du sneglat på vintern på ? Jag åker ju både skidor och snowboard och i den här urbanoffpistletandet så är snowboarden betydligt enklare. Jag har bootsen på mig å kör bil i dem å brädan ligger i bakluckan så det är bara å kliva ut och gå mot berget.. Tillgängligheten är ju det som blir knas. Det jag körde i Tyresö är extremt lättillgängligt med parkering typ 100 meter ifrån backen Stod en lift här på 70 talet men nu åker familjer pulka och de går inte upp ens 50% så här får man bra fart bra brant och bra puder :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Puderåk i sthlm. Urbancitysnowboard and ski
Tillbaka
Topp