Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Puderåk i sthlm. Urbancitysnowboard and ski
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wangler" data-source="post: 1143638" data-attributes="member: 65352"><p>Jaaa ? Där lärde jag mig att åka skidor..</p><p>Kumlatippen kallade vi botkyrkabacen</p><p>På 70 å 80 talet fanns en knapplift och det var Alby if som hade den som hemmabacke.. Jag tävlade slalom i Kalle Anka cup där i många år... </p><p>Vi tyckte den var bättre än flottsbro för den var brantare. </p><p></p><p></p><p>Jag har sneglat på branten ner vid liljeholmen oxå. </p><p>Själva liljeholmsberget Bredvid e4.. rakt ner i sjön trekanter.. .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wangler, post: 1143638, member: 65352"] Jaaa ? Där lärde jag mig att åka skidor.. Kumlatippen kallade vi botkyrkabacen På 70 å 80 talet fanns en knapplift och det var Alby if som hade den som hemmabacke.. Jag tävlade slalom i Kalle Anka cup där i många år... Vi tyckte den var bättre än flottsbro för den var brantare. Jag har sneglat på branten ner vid liljeholmen oxå. Själva liljeholmsberget Bredvid e4.. rakt ner i sjön trekanter.. . [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Puderåk i sthlm. Urbancitysnowboard and ski
Tillbaka
Topp