Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Puderåk i sthlm. Urbancitysnowboard and ski
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wangler" data-source="post: 1143641" data-attributes="member: 65352"><p>Ja det är bra brant ?</p><p></p><p>Finns en spännande sopptip/berg/brant backe som jag ser när jag åkt motorväg mot Åkersberga oxå.. man ser den efter Vaxholm/Täby på vänster sida bakom sjön..</p><p>Sen är ju Hellas kul oxå men det är svårtillgängligt..</p><p>Man vill ju inte gå 5km in i skogen utan man vill ju helst kunna ställa bilen ett par hundra meter ifrån liksom</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wangler, post: 1143641, member: 65352"] Ja det är bra brant ? Finns en spännande sopptip/berg/brant backe som jag ser när jag åkt motorväg mot Åkersberga oxå.. man ser den efter Vaxholm/Täby på vänster sida bakom sjön.. Sen är ju Hellas kul oxå men det är svårtillgängligt.. Man vill ju inte gå 5km in i skogen utan man vill ju helst kunna ställa bilen ett par hundra meter ifrån liksom [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Puderåk i sthlm. Urbancitysnowboard and ski
Tillbaka
Topp