Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Puderåk i sthlm. Urbancitysnowboard and ski
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1143765" data-attributes="member: 83225"><p>Försökte mig på en sån där för några år sen (2015). Det hade kommit ganska mycket snö i januari och det var svinkallt. Jag och en kompis hade en teori om att Hammarbybacken borde ha haft en vettig bas av kanonsnö som det sen skulle ha dumpat rejält på (i den brantare pisten in mot tunneln som ännu inte var öppen). Så en fredag väntade vi in stängning och sen åkte vi dit och hudade upp när hela backen var tom. Resultatet blev dock inte som här utan det var stenigt något alldeles fördjävligt och typ helt omöjligt att åka. Det slutade med att vi tog 3-4 varv i den stora backen samtidigt som pistmaskinen körde upp den. Där kan man snacka om first tracks i manchestern iaf. Om inte annat så fick vovven motion också...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1143765, member: 83225"] Försökte mig på en sån där för några år sen (2015). Det hade kommit ganska mycket snö i januari och det var svinkallt. Jag och en kompis hade en teori om att Hammarbybacken borde ha haft en vettig bas av kanonsnö som det sen skulle ha dumpat rejält på (i den brantare pisten in mot tunneln som ännu inte var öppen). Så en fredag väntade vi in stängning och sen åkte vi dit och hudade upp när hela backen var tom. Resultatet blev dock inte som här utan det var stenigt något alldeles fördjävligt och typ helt omöjligt att åka. Det slutade med att vi tog 3-4 varv i den stora backen samtidigt som pistmaskinen körde upp den. Där kan man snacka om first tracks i manchestern iaf. Om inte annat så fick vovven motion också... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Puderåk i sthlm. Urbancitysnowboard and ski
Tillbaka
Topp