Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Puderåk i sthlm. Urbancitysnowboard and ski
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marks" data-source="post: 1144300" data-attributes="member: 163915"><p>Sjukt inspirerad av era bilder/film. Har rekat hemma i Älta, när/om det kommer ett dump tänker jag inte göra samma miss som sist dvs. åka till ett Flottsbro med strömavbrott och barn som inte var så sugna på att gå upp för backen!</p><p></p><p>Hoppas du får lika mycket puder i Alperna som i Sthlm <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marks, post: 1144300, member: 163915"] Sjukt inspirerad av era bilder/film. Har rekat hemma i Älta, när/om det kommer ett dump tänker jag inte göra samma miss som sist dvs. åka till ett Flottsbro med strömavbrott och barn som inte var så sugna på att gå upp för backen! Hoppas du får lika mycket puder i Alperna som i Sthlm :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Puderåk i sthlm. Urbancitysnowboard and ski
Tillbaka
Topp