Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Puderbräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 412384" data-attributes="member: 28391"><p>Mycket bra recension och analys av Rydellen. Jag kunde inte ha formulerat mig bättre själv. Jag har kört en hel del både på Mullet 165 och Mullet 172 och jag gillar båda skarpt.</p><p></p><p>Jag har inte de negativa erfarenheter av att bli "tvingad" in i sväng som Rydellen snackar om. Detta trots att jag åker stenhårt och verkligen gillar att pressa brädan i svängarna och dessutom väger jag 15 kg mer än honom. Jag antar att det har med olika åkteknik att göra.</p><p></p><p>Av alla brädor jag åkt på och testat så är faktiskt Mulleten den enda som jag inte har några frågetecken inför. Den fungerar klockrent för mig och den typ av åkning som jag gillar.</p><p></p><p>Det ska bli grymt intressant att testa nästa års Mullet som komer med Banana Technology. Det kommer att bli hur bra som helst tror jag. Jag såg den nere på ISPO i veckan och det verkligen kliade i fingrarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 412384, member: 28391"] Mycket bra recension och analys av Rydellen. Jag kunde inte ha formulerat mig bättre själv. Jag har kört en hel del både på Mullet 165 och Mullet 172 och jag gillar båda skarpt. Jag har inte de negativa erfarenheter av att bli "tvingad" in i sväng som Rydellen snackar om. Detta trots att jag åker stenhårt och verkligen gillar att pressa brädan i svängarna och dessutom väger jag 15 kg mer än honom. Jag antar att det har med olika åkteknik att göra. Av alla brädor jag åkt på och testat så är faktiskt Mulleten den enda som jag inte har några frågetecken inför. Den fungerar klockrent för mig och den typ av åkning som jag gillar. Det ska bli grymt intressant att testa nästa års Mullet som komer med Banana Technology. Det kommer att bli hur bra som helst tror jag. Jag såg den nere på ISPO i veckan och det verkligen kliade i fingrarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Puderbräda?
Tillbaka
Topp