Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Puderbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LucasNilsson" data-source="post: 463151" data-attributes="member: 78072"><p>så, blir usa för min del till vintern så jag känner att jag kommer behöva något för djupsnö. </p><p>körde på en 165as asgard förra vintern och var inte speciellt nöjd med den. kändes bara konstig.</p><p></p><p></p><p>är 1.84lång, 87kg 43i skostorlek. Åker rätt aggresivt och kommer bara att använda brädan för att bomba backar med, djup snö, hög fart, dropp samt pist då det behövs.</p><p>165wide eller något sånt? vill fortfarande att den ska kunna gå att poppa och småleka med i terrängen och ingen pansarvagn</p><p></p><p>tips?</p><p></p><p>kommer nog att införskaffa en splitboard istället för sLowshoes för längre turer men känns som att den kan bli jobbig att åka med i längden då man inte behöver kunna splitta den.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LucasNilsson, post: 463151, member: 78072"] så, blir usa för min del till vintern så jag känner att jag kommer behöva något för djupsnö. körde på en 165as asgard förra vintern och var inte speciellt nöjd med den. kändes bara konstig. är 1.84lång, 87kg 43i skostorlek. Åker rätt aggresivt och kommer bara att använda brädan för att bomba backar med, djup snö, hög fart, dropp samt pist då det behövs. 165wide eller något sånt? vill fortfarande att den ska kunna gå att poppa och småleka med i terrängen och ingen pansarvagn tips? kommer nog att införskaffa en splitboard istället för sLowshoes för längre turer men känns som att den kan bli jobbig att åka med i längden då man inte behöver kunna splitta den. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Puderbräda
Tillbaka
Topp