Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Puderhålan Saalbach
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mallorcaberget1984" data-source="post: 1049031" data-attributes="member: 124320"><p>Tja Gustafo!</p><p></p><p>Kommer också att välja Saalbach i år igen <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Drar mig neråt den 1 Dec, när är du på plats?</p><p></p><p>Sammanslagningen med puderhålan Fieberbrunn är väl inte klar i år eller? </p><p></p><p>"UnderBar" kommer leverera kröket, böket & stöket som vanligt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Hoppas nu på en bra säsong! </p><p></p><p>Ses på toppen!</p><p></p><p>//Berget </p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=129713" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/140d17f33a0e42b33a04f226fb157ec8.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mallorcaberget1984, post: 1049031, member: 124320"] Tja Gustafo! Kommer också att välja Saalbach i år igen :) Drar mig neråt den 1 Dec, när är du på plats? Sammanslagningen med puderhålan Fieberbrunn är väl inte klar i år eller? "UnderBar" kommer leverera kröket, böket & stöket som vanligt :) Hoppas nu på en bra säsong! Ses på toppen! //Berget [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=129713][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/140d17f33a0e42b33a04f226fb157ec8.jpg[/img][/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Puderhålan Saalbach
Tillbaka
Topp