Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Puderhålan Saalbach
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gustafo" data-source="post: 1049033" data-attributes="member: 103673"><p>Fan va härligt! Jag måste vara hemma 2 extra veckor pga jobb men kommer ner 14-15 december =) </p><p></p><p>När öppnar ni portarna för säsongarstället UNDERBAR! The place to be?!</p><p></p><p>Läste att dom slår ihop de med Fieberbrunn redan nästkommande vinter! Kommer bli sjukt! Ska fan göra mitt yttersta i vinter för att vara mer än välkommer nästkommande vinter! Fatta att kunna och känna hela byn när den väl slås ihop med meckat Fieberbrunn?! Än så länge har vi ju alltid Westgipfel skogen som alltid leverar!</p><p></p><p>//Åk ni först så väntar jag där nere!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gustafo, post: 1049033, member: 103673"] Fan va härligt! Jag måste vara hemma 2 extra veckor pga jobb men kommer ner 14-15 december =) När öppnar ni portarna för säsongarstället UNDERBAR! The place to be?! Läste att dom slår ihop de med Fieberbrunn redan nästkommande vinter! Kommer bli sjukt! Ska fan göra mitt yttersta i vinter för att vara mer än välkommer nästkommande vinter! Fatta att kunna och känna hela byn när den väl slås ihop med meckat Fieberbrunn?! Än så länge har vi ju alltid Westgipfel skogen som alltid leverar! //Åk ni först så väntar jag där nere! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Puderhålan Saalbach
Tillbaka
Topp