Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Puderlagg som även håller i pisten?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 584803" data-attributes="member: 15091"><p>Morran,</p><p></p><p>Som vanligt får du en massa olika tips på vilka skidor som är BÄST, allt från apbreda lagg med full rocker till Super G lagg med några cm mer midja och mer spann än ett par längdskidor. Vad man föredrar är väldigt personligt, det är därför du får så många olika tips, en del som inte stämmer överens överhuvudtaget med dina önskemål i rubriken.</p><p></p><p>Mina hetaste tips:</p><p># Utefter DINA önskemål i rubriken surfa runt i skiddatabasen och finn 2-3 favoriter som stämmer in på dina önskemål.</p><p># Åk på en skidtestarhelg och pröva dessa 2-3 favoriter grundligt.</p><p># Välj ut det paret som DU tycker fungerade bäst, som tilltalar dig mest och ger dig en bra magkänsla. Det är du som ska åka på laggen, inte jag eller Gunnar.</p><p># Köp det paret, åk massa skidor, bli glad!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 584803, member: 15091"] Morran, Som vanligt får du en massa olika tips på vilka skidor som är BÄST, allt från apbreda lagg med full rocker till Super G lagg med några cm mer midja och mer spann än ett par längdskidor. Vad man föredrar är väldigt personligt, det är därför du får så många olika tips, en del som inte stämmer överens överhuvudtaget med dina önskemål i rubriken. Mina hetaste tips: # Utefter DINA önskemål i rubriken surfa runt i skiddatabasen och finn 2-3 favoriter som stämmer in på dina önskemål. # Åk på en skidtestarhelg och pröva dessa 2-3 favoriter grundligt. # Välj ut det paret som DU tycker fungerade bäst, som tilltalar dig mest och ger dig en bra magkänsla. Det är du som ska åka på laggen, inte jag eller Gunnar. # Köp det paret, åk massa skidor, bli glad! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Puderlagg som även håller i pisten?!
Tillbaka
Topp