Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Puderlagg till åkare på 100kg.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 471356"><p>Jag har åkt på dessa flera år. Och det är en kompromiss som sagt. Framför allt om det blir hårt och uppkört.</p><p>Dessutom väger han hundra kilo och då är dessa skidor inte så super bra! Det säger till och med Hendryx själv. Fast jag älskar de personligen men som sagt de passar inte alla människor.</p><p></p><p>Axxeel: Då skulle jag rekommendera något kring 110-115 mm med andra ord. Även om jag personligen tycker det är i smalast laget om man har en annan skida. </p><p></p><p>Nordica Blower 110 mm</p><p>Faty-Pus D-sender 112 mm</p><p>Line Mothership 111 mm</p><p>Völkl Katana 110(?) mm</p><p></p><p>Dessa 4 tex..</p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 471356"] Jag har åkt på dessa flera år. Och det är en kompromiss som sagt. Framför allt om det blir hårt och uppkört. Dessutom väger han hundra kilo och då är dessa skidor inte så super bra! Det säger till och med Hendryx själv. Fast jag älskar de personligen men som sagt de passar inte alla människor. Axxeel: Då skulle jag rekommendera något kring 110-115 mm med andra ord. Även om jag personligen tycker det är i smalast laget om man har en annan skida. Nordica Blower 110 mm Faty-Pus D-sender 112 mm Line Mothership 111 mm Völkl Katana 110(?) mm Dessa 4 tex.. //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Puderlagg till åkare på 100kg.
Tillbaka
Topp