Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Puderlagg till åkare på 100kg.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 471695" data-attributes="member: 49358"><p>Måste säga att det låter som att du kommer att vilja ha en stabil planka att åka på. Whistler är ju inte direkt känt för att ha puder varje dag. Puder ena dagen, puckellabyrint dag 2, återfrusen ispuckellabyrint dag 3 och 50cm nysnö dag 4. Så kan det se ut. </p><p>EHP193 har jag själv haft många dagar på. Väger inte lika mkt som du, men med tanke på att dom har blivit bredare i år och att dom flöt som korkar även i den smalare kostymen som mina har så ska årets vara sjukt bra för dig.</p><p>Det sköna med EHP193 är att dom chargar som låånga skidor men är fruktansvärt lättmanuvrerade så de känns mer som 173 skidor när man åker skog med dom.</p><p></p><p>Pisten suger dom röv i men vafan....man kan inte få allt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 471695, member: 49358"] Måste säga att det låter som att du kommer att vilja ha en stabil planka att åka på. Whistler är ju inte direkt känt för att ha puder varje dag. Puder ena dagen, puckellabyrint dag 2, återfrusen ispuckellabyrint dag 3 och 50cm nysnö dag 4. Så kan det se ut. EHP193 har jag själv haft många dagar på. Väger inte lika mkt som du, men med tanke på att dom har blivit bredare i år och att dom flöt som korkar även i den smalare kostymen som mina har så ska årets vara sjukt bra för dig. Det sköna med EHP193 är att dom chargar som låånga skidor men är fruktansvärt lättmanuvrerade så de känns mer som 173 skidor när man åker skog med dom. Pisten suger dom röv i men vafan....man kan inte få allt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Puderlagg till åkare på 100kg.
Tillbaka
Topp